Followers

BICARA BLOGGER

Assalamualaikum pengunjung blog saya ini. Terima kasih kerana sudi membaca ruangan ini. Ruangan ini memang dikhaskan untuk cerpen dan novel karya asli saya sendiri. Sebenarnya saya bukanlah seorang penulis apatah lagi novelis. Saya hanya seorang gadis biasa yang mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang penulis dan novelis.

Maafkan saya andai apa yang kalian baca nanti ada yang menyinggung perasaan kalian. Saya masih bertatih dalam bidang menulis ini kerana saya tidak pernah ada asas. Saya menulis berdasarkan pengalaman saya. Harap kalian terhibur dengan coretan saya ini. TERIMA KASIH :)

-Mirra Nadhira Mustaffa-

Monday, 29 October 2012

COVER + SINOPSIS -hey, my diary !-

ASSALAMUALAIKUM :)


hai semua.. bertemu lagi kita ! hari ni otak MM sudah tepu nak sambung novel HMD sebab tadi exam Fizik., esok pulak Kimia.. jadi hari ini tiada chapter baru yang akan diupdate.. sorry ^^
eh, sebenarnya buat entry ni sebab nak tayang cover + sinopsis HMD.. baru je buat tadik sebab mood nak relaks hari ni :)
sudi-sudikanlah diri ya untuk komen cover + sinopsis baru ni :)

nota minda :
sedang cuba membuat manuskrip atas permintaan Sa Michaisi dan juga kawan sekolah.. tapi macam tak reti je -'- *doakan MM untuk exam esok kk :)* 

2 comments:

Mahabbah Athirah said...

http://mahabbahathirah.blogspot.com/2012/10/couple-t-shirt-promotion.html

jom tengok promosi T-shirt couple..!
hanya utk anda! :D

Tetamu Istimewa said...

Salam ziarah. Teruskan usaha untuk menjadi penulis yang berjaya.